DEL

Artiklen er lavet i samarbejde med den eller de virksomheder, der linkes til i denne artikel.

Vi kender det nok alle sammen det med at have for lidt tid når vi er på arbejde. For mange ting at nå inden deadline og alt for lidt tid. Samtidig så kan man føle at man spilder sin tid på mange ting som måske er ligegyldige og man egentlig ikke er helt sikker på om det bringer penge i kassen i virksomheden. 

Der findes heldigvis måder hvorpå man kan komme nogle af de her bekymringer til livs. Vi kan desværre ikke give dig flere timer i døgnet til at du kan nåde både alle dine arbejdsopgaver og passe din familie. Men hvad vi kan gøre, er at give dig nogle tips til hvordan du kan strukturere din arbejdsdag bedre og måske blive mere produktiv

  • Begræns e-mails

E-mails er som de fleste nok kan skrive under på en sand tidssluger. Derfor har vi her på redaktionen haft stor succes med at begrænse mængden af tiden du bruger på e-mails. Førhen vi tilgængelig på e-mail hele dagen, men nu har vi afsat 2 tidslommer hver dag hvor vi svarer på mails og resten af dagen holder vi os fra det. Dermed kan vi koncentrere os om vores opgaver og bliver ikke distraheret af en pludselig mail der tikker ind. 

  • Registrer din tid

Hvis man har et overblik over hvad det rent faktisk er man bruger sin tid på, så kan det også være at man finder ud af hvad der egentlig gavner ens virksomhed og hvor meget tid man egentlig bruger på at skaffe penge til forretningen. Det er vigtigt at vide hvordan du bruger din tid, på den måde finder du også ud af hvor lang tid dine opgaver tager når du skal fakturere kunder og på den måde snyder du hverken dig selv eller dine kunder. Brug f.eks. et værktøj som Eazy Project til det

EFTERLAD ET SVAR